S CONSULTING
“S Consulting” O.D. - Agencija za sanitarno - higijensko savjetovanje
Tvornička 3 | 71 000 Sarajevo | Bosna i Hercegovina
033 / 848 - 871 | info@s-consulting.ba
O APLIKACIJI
Kao eksperti za HACCP i ostale standarde za sigurnost hrane, prepoznali smo važnost digitalizacije sistema upravljanja u objektima u kojima se poslužuje hrana.
Vodeći se time kreirali smo aplikaciju jedinstvenu na tržištu za sve vrste subjekata u poslovanju sa hranom.
Korištenje FS aplikacije donosi značajne prednosti u poboljšanju procesa sigurnosti hrane i mnogobrojne novčane i vremenske uštede.
NAČIN RADA APLIKACIJE
Implementacija digitalnog rješenja nad uvedenim sistemom za sigurnost hrane bazira se na slijedećim principima:
1. Modifikacija aplikacije prema potrebi korisnika - prema dosadašnjem uvedenim sistemom za sigurnost hrane
Prije implementacije aplikacije našem IT sektoru se dostavljaju svi dokumenti vezano sa sistem koji je uveden, kako bi se aplikacija mogla modifikovati prema istim evidencijama.
Također se dostavljaju:
- imena uposlenih te se za njih prave user profili kako bi im se mogli taskovi kreirati
- spisak uređaja koji se nalaze u objektu (frižideri, zamrzifači itd.)
- spisak dobavljača i popis robe zbog evidencije prijema robe
2. Automatsko praćenje temperaturnih evidencija putem senzora koji se postavljalju na uređaje
Nakon modifikacije aplikacije, ugrađuju se senzori za temperaturu koji se postavljaju na uređaje koji kontrolišu temperaturu istih u svakom momentu.
Stacionirani senzori automatski šalju podatke koji se spašavaju u „oblak“ putem WiFi veze
3. Postavljanje zadataka uposlenicima (svako dobije svog user-a)
Aplikacija sama kreira taskove te alarmira notifikacijom uposlenika koji treba izvršiti zadatak u vremenu koje je određeno prema standardu (čišćenje, interni monitoring štetočina itd.)
4. Praćenje analize rizika
Konstatno praćenje kontrolnih i kritičnih kontrolnih tačaka putem centralizovanog sistema, uspostava korektivnih mjera i praćenje realizacije istih kroz program. Pristup i povlačenje cjelokupne dokumentacije u PDF formatu.
5. Sljedivost hrane
Sljedivost hrane se prati kroz cjelokupan lanac od primanja robe do dalje distribucije u zavisnosti od djelatnosti korisnika. Sljedivost igra važnu ulogu u olakšavanju konkurentnosti firmama na tržištu, a kroz našu aplikaciju se jednostavno prati cjelokupan lanac.
6. Kontroliranje procesa sa jednog računara i pristup svim izvještajima u PDF formatu
Cjelokupan sistem se može pratiti centralizirano sa jednog računara uz pristup svim dokumentimam u PDF formatu, jednostavno praćenje kritičnih tački i kritičnih kontrolnih tačaka te praćenje uposlenih da li ispunjavaju zadatke koji su im dodijeljeni.
7. Modifikacija aplikacije prema vrsti djelatnosti
U slučaju bilo kakvih zahtjeva u vezi nadogradnje same aplikacije, naš IT sektor vam stoji na raspolaganju u bilo kojem momentu.
8. Dostava mjesečnih izvještaja
Naše ekipe u pozadini prate sve procese i kroz mjesečni monitoring dostavljaju na mail izještaje upravi preduzeća.
PREZENTACIJA APLIKACIJE
BENEFITI APLIKACIJE
Sama aplikacija nudi mnoštvo benefita a mi smo izdvojili slijedeće:
1. Pristup aplikaciji sa bilo kojeg smart telefona, računara ili tableta.
2. Modifikacija aplikacije prema djelatnosti komitenta;
3. Rješavanje nepotrebne papirologije kroz pohranu podataka na cloud servis - ušteda vremena, resursa i zaštita okoline;
4. Automatsko praćenje zadataka i procesa u stvarnom vremenu;
5. Lakša kontrola uposlenih i praćenje ispunjenja zadataka;
6. Brza identifikacija odstupanja od sistema;
7. Sva dokumentacija Vam je dostupna odmah (svi planovi i ostali dokumenti vezano za sistem sigurnosti hrane);
8. Povećanje efikasnosti posla, usposlenih te podizanje nivoa sigurnosti hrane i higijene objekata
9. Najvažnija prednost jeste podizanje nivoa zaštite zdravlja ljudi!